عنوان گروه خبري / اخبار . اخبار تصویری .
  • ساعت : ۰۰:۰۰
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۱/۲۱ 
  • کد خبر : ۳۰۴۲۶
فرماندار شهرستان بندرلنگه در شورای آموزش و پرورش شهرستان
یکی از ملاک های ارزیابی جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان کسب رتبه های برتر در آزمون سراسری
فرماندار شهرستان بندرلنگه:یکی از ملاک های ارزیابی جلسات شورای آموزش و پرورش شهرستان کسب رتبه های برتر در آزمون سراسری است.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان بندرلنگه اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه به ریاست مهندس مرادزاده فرماندار و با حضور زرهی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، شیخ راهبر امام جمعه اهل سنت شهر بندرلنگه،اتمام رئیس آموزش و پرورش شهر بندرلنگه بهارمست رئیس آموزش و پرورش بخش شیبکوه و دیگر اعضای این شورا برگزار شد.

 در ابتدای این جلسه از فرهنگیان  برگزیده مسابقات مقاله نویسی و تولید محتوا آموزشی با اهدای لوح سپاس تقدیر بعمل آمد .

 رییس شورای آموزش و پرورش شهرستان بندرلنگه با توجه به کیفی سازی برگزاری آزمون سراسری گفت :یکی از ملاک های ارزیابی و نتیجه و خروجی مطلوب جلسات این شورا کسب رتبه های برتر کنکور و کیفیت بالای نتایج این آزمون میباشد.

 فرماندار بندرلنگه در همین راستا تاکید کرد: تشکیل کارگروه جهت نظارت مستقیم بر دانش آموزان پایه دوازدهم الزامی است تا با  پایش دقیق از نحوه آموزش گیری ،وضعیت معیشت ،میزان دسترسی دانش آموزان این پایه به امکانات کمک درسی و ارائه گزارش با جزییات کامل کمک شود تا مسائل و مشکالات دانش آموزان این پایه به صفر برسد.

 مرادزاد با اشاره به طرح ملی نماد و طرح محله محور اشاره کرد و افزود:طرح ملی نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید به صورت مستقیم در آن مداخله و به رفع مشکلات دانش آموزان و اولیا کمک کنند.
 
 وی در بخش دیگری از سخنان خود به جذب و نگهداشت بازماندگان از تحصیل اشاره نمود و یادآور شد جذب تارکان تحصیل از آسیب‌های اجتماعی در آینده پیشگیری خواهد کرد.

در پایان این جلسه یک تفاهم نامه مشارکت  ساخت فضای آموزشی توسط خیر و آموزش و پرورش به امضا رسید.

 
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.9.0
    V6.1.9.0